شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان خبر داد؛

نامگذاری کتابخانه طارم به نام «خادم الرضا(ع) شهید آیت‌الله رئیسی»

پروژه کتابخانه آببر طارم

محمد رضاخانی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: با هدف بزرگداشت مقام شامخ شهدای خدمت به ویژه رئیس جمهور فقید و پیرو مصوبه جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان طارم، کتابخانه در حال احداث آببر به نام «خادم الرضا(ع) شهید آیت‌الله رئیسی» نامگذاری شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان، محمد رضاخانی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان از نامگذاری کتابخانه آببر به نام «خادم الرضا(ع) شهید آیت‌الله رئیسی» خبر داد و گفت: طبق دستورالعمل نامگذاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مراحل نامگذاری همه کتابخانه‌ها به این ترتیب است که نام‌های پیشنهادی توسط اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تعیین و سپس در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی آن شهرستان بررسی و تصویب می‌شود.

رضاخانی ادامه داد: انجمن کتابخانه‌های عمومی هر شهرستان متشکل از فرماندار، رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار، رئیس اداره آموزش و پرورش، نماینده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آن شهرستان و چند تن از اعضای حقیقی است.

وی ضمن اشاره به نامگذاری کتابخانه آببر به نام «خادم الرضا(ع) شهید آیت‌الله رئیسی»، ادامه داد: با توجه به اهتمام ویژه رئیس جمهور شهید به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام کتابخانه‌های عمومی و به منظور گرامیداشت مقام شامخ شهدای خدمت، این کتابخانه به نام «خادم الرضا(ع) شهید آیت‌الله رئیسی» نامگذاری شد و در جلسه انجمن کتابخانه‌های شهرستان طارم به ریاست فرماندار به تصویب رسید.

این مسئول تصریح کرد: معماری، فضاسازی و تجهیزات این کتابخانه جذاب است و امیدواریم شاهد حضور فعال تمامی گروه‌های سنی در این کتابخانه باشیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان در پایان گفت: همچنین رویکرد ارائه خدمات در این کتابخانه با توجه به نیاز روز مخاطبان تنظیم می‌شود؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت شاهد یک جهش فرهنگی در منطقه طارم باشیم.

گفتنی است، پروژه کتابخانه عمومی آببر در سال ۱۳۹۴ در زمینی به مساحت ۱۳۲۷ مترمربع و با ۸۹۵ مترمربع زیربنا آغاز شد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 7 =